♥ Follower ♥

28 Julai 2012

♥ Tolong jangan buat saya rasa bersalah ♥

Assalamualaikum....
mira dibelenggu rasa bersalah sangat2..
kenapa erk?
awak...
tolong jangan buat saya jatuh hati kepada awak....
saya dah ada kawan yang teristimewa bagi saya...
saya amat menyintai dia sangat2...
walaupun kita dijodohkan....
tapi tak mungkin saya akan pilih awak.....
sya pun tahu awak pun takkan pilih saya...
awak lebih jauh berbeza dari saya...
saya hanya gadis kampung yang cetek tentang kemodenan berbanding gadis melayu di kota...
awak lebih 'stail' berbanding saya yang lebih kolot..
saya sedar akan itu....
dan ini hanya ilusi ibu bapa kita....
dan perhubungan ini tak mungkin terjadi awak....
saya harap awak faham..
tapi kalau benar ini jodoh....
????
kita hanya mampu merancang tapi Allah yang tentukan...


Catat Ulasan

Maaf yaaa semua !! blog mira ada masalah tak boleh preview comment .. Soo terpaksa refresh home baru ada button 'POST A COMMENT ' ..

Fully Design By Siti Nor Amiera | For Siti Nor Amiera 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome
♥ HAK CIPTA SEPENUHNYA OLEH CLEOPATRACHENTAAMIRA ♥