♥ Follower ♥

22 Ogos 2012

♥ Raya 2012 ♥

Assalamualaikum...
hehe....
selamat hari raya buat bloggers2 semua...
mira nak cerita tentang raya 2012...
apa dah jadi dengan cik mira ni?
apa kahenye yop?
hahaha..
ceritanya lagu ni...
semua ni nak menunaikan hasrat si dia untuk berjumpa dengan maknya..
pada awalnya aku menolak sebab aku tak suka nak jejakkan kaki kerumah ehem2 tapi ikatan yang sah...
pujuk punya pujuk dari mak si dia...
tercair jugak aku...
kebetulan bestfriend n classmate aku ni sepupu si dia dan rumah depa bersebelahan...
elok2 sampai saja depan rumah si dia kaki aku jem..
gila kot aku tak pernah buat kerja ni seumur hidup aku...
semua adek beradek sepupu sepapat dia semua kenal aku malalui FB..
lagi aku segan laa..
lagipun masa tu ada orang ramai kt rumah si dia...
so,aku p beraya rumah bestfriends aku..
kata dia tak dak orang..
elok2 letak kaki kat pintu aku nampak kak cik ngn asben dia(mak menakan si dia-pengantin baru lagi)...
depa senyum punya la lebaq(ada makna tu)
abang bestfriend aku pulak kata ' oohh....patut la malu nak masuk'..
merah padam muka aku time tu..
jantung macam nak luruh kat situ ja...
aku tak ley nak gambarkan masa tu...
hati aku jadi tak tentu arah...
hanya Allah saja yang tau....
time nak makan pulak..
hahaha..lauk punya menyelerakan....
tapi dengan nervous ni hilang selera...
percakapan aku pun tak tentu arah...
 bestfriend aku pun dah jadi maknya..
silap orang punya pasai..
las2 dapat berjumpa mak n tok dia...
sembang punya sembang...
lama jugak la..
kurang la sikit nervous tu...
best..mak n tok dia tersangat la sporting...
gembira jugak sebab aku dah lalui hari tu dengan sempurna..
alhamdulilah..



Catat Ulasan

Maaf yaaa semua !! blog mira ada masalah tak boleh preview comment .. Soo terpaksa refresh home baru ada button 'POST A COMMENT ' ..

Fully Design By Siti Nor Amiera | For Siti Nor Amiera 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome
♥ HAK CIPTA SEPENUHNYA OLEH CLEOPATRACHENTAAMIRA ♥