♥ Follower ♥

1 Mac 2012

♥ Dia Terlalu Istimewa Bagiku ♥



Dia terlalu istimewa bagiku....hurmm....hanya itu saja yang dapat aku gambarkan dan ceritakan tentang isi hati hati aku yang sudah diisi kekosongan 10 bulan yang lalu...
aku bukannya mahu mengagung-agungkan si dia..tapi hanya sekadar menceritakan dan mahu berkongsi dalam diari blog aku....
bila diingat kembali pertama kali kami bersua muka...aku tersenyum keseorangan...adakah kebetulan atau suratan?
mungkin ada sesetengah orang betemu cinta di laman web sosial seperti facebook,twitter dan sebagainya..
tapi kami takk...
pertemuan kami bermula di sebuah institut latihan memandu semasa kami bersama-sama menjalani ujian praktikal bersama...
cinta kami datang semasa di bulatan 8...sesungguhnya aku mengingati kenangan ini....
senyuman yang dia berikan kat aku pertama kalinya masih segar di fikiran aku..dengan lagaknya nak mengorat la katakan..... 
tapi masa tu aku agak malu dan taknak mengaku yang aku benar2 sukakannya....
hrmmm.....hari terus berlalu..
langkah perkenalan diteruskan lagi pada sesi praktikal seterusnya...
bermulanya bertukar-tukar nombor handpone....
dan berlakunya pertemuan pertama kali di luar iaitu tak lain xbukan Jitra Mall....
di situ aku mula mengenalinya...rupanya kami ni memang satu sekolah dulu.......
tapi mungkin tak berapa cam mukanyaa...
tak sangka pulak yaaa...
tapi apa2 pun bersyukur sangat DIA telah kirimkan si dia kepada aku....



8bulan berlalu....

Terima kasih sebab hadir dalam hidup mira...walaupun sudah nak mencecah setahun bersama dengannya...aku tetap aku yang dulu....semakin hari,aku semakin merasa kebahagiaan bersama dengannya....
terlalu bahagia sangat...
setiap hari aku merinduinyaaa perwatakan dia,rindu akan senyuman dia,rindu akan diri dia yang sebenar....
entah laaa...apa yang aku nampak dia adalah dia yang sebenar..aku nampak perwatakan dia yang sebenar bukan seperti lelaki yang aku kenal dahulu...
kami jugak tak pernah bergaduh walaupun hal remeh2..
hal bermasam muka ni tak pernah terlintas langsung laa..
alhamdulilah..semoga ia berpanjangan..amin...
hurmmmm.....
kesusahan dia kesusahan aku jugak...
pertama kali aku dapat tahu yang dia hanya ada mak dia seorang ja sekarang ni,aku boleh membaca sikit demi sedikit tentang diri dia..
dia seorang anak tunggal yang hidup dengan ibunya juga ibu tunggal..
ayahnya meninggal dunia ketika dia baru berumur 3 bulan akibat terlibat dalam kemalangan...
dia penah buat permintaan ' kalau Allah nak ambik nyawa dia biarlah sama tarikh dengan ayah dia'(sebak hati aku masa menaip ayat ni)....
tapi aku harap tak ada pa2 akan terjadi sebab aku terlalu menyanyanginya...
aku takut akan kehilangan orang yang aku sayang....
dan berbekalkan 'cakap-cakap orang' dari member2 dia,cikgu dia,mak menakan dan sepupu dia tentang diri dia...
aku dapat rasakan cinta aku terlalu kukuh untuk dia...amin....
(tersenyum sorang2)....
dia penah buat permintaan'Tolong jangan kecewakan dia'.....
insyaallah sayang......
mira akan cuba buat..........


Ditaip oleh Shammira,
1/3/2012,
                                                                                                                                                        7.44pm.




Catat Ulasan

Maaf yaaa semua !! blog mira ada masalah tak boleh preview comment .. Soo terpaksa refresh home baru ada button 'POST A COMMENT ' ..

Fully Design By Siti Nor Amiera | For Siti Nor Amiera 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome
♥ HAK CIPTA SEPENUHNYA OLEH CLEOPATRACHENTAAMIRA ♥