♥ Follower ♥

2 November 2011

'' Contest Best Photo of Me By Mayalisa ''

dah lama erk aku menyepi dari dunia blog...
tiba2 muncul dengan contest..
hampa tak rasa pelik ka..
hahahahahaha......
nak buat macam mana....
orang sekarang sibuk kot cek....
dengan final exam....
baru2 ni aku hampir-hampir dimasukkan ke wad disebabkan demam panas....
naseb la cepat bertindak..
ok arhhh...
aku tak mau berceloteh panjang lagi....
juz aku nak bercerita yang aku da masuk 1 contest ni..

contest kat atas ni laaa..
eleh....saja gatai-gatai tangan jaa...
aku pun tak dak DLSR ka nak posing elok2....
kamera cokia jaaa...
aku pun xpandai posing...
jadi noh yang ni jaaa...





pasai pa aku pilih gambar ni pun ntah laaa....
sebab dok tengah tasek kot n cium pokok...
aku kan suka cium pokok..
by d way..harap2 ada rezeki laa...
di tagkan kepada Ana_Anies dan Zuramira......


*credit to Maya Lisa..thanks sbb bt contest comei ni...




3 ulasan:

  1. thanx eyh tag..xtaw nk join ke x..xde pic lawa2 lah...==' btw gudluck dear..:)

    BalasPadam
  2. nak join boleh ? huuu..good luck !

    BalasPadam

Maaf yaaa semua !! blog mira ada masalah tak boleh preview comment .. Soo terpaksa refresh home baru ada button 'POST A COMMENT ' ..

Fully Design By Siti Nor Amiera | For Siti Nor Amiera 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome
♥ HAK CIPTA SEPENUHNYA OLEH CLEOPATRACHENTAAMIRA ♥