♥ Follower ♥

8 Oktober 2011

Dating time!!!!!! @ DarulAman Park

hepy gila hari nih...
kali ni dating kami di temani dua orang gadis comeyl molek gitu...
hihihi..
tapi hampa nak tau dak hari ni ada orang tu merajok kat aku laaa...
alaaaa...
orang tu laaa...
hahahhaha..
ni semua kes datang lewat laaaa...
janji pukoi 2.30..
koi 3 bawu aku sampai..
mau tak mengamuknya mamat tu...
tapi yang syoknya mamat ni senang pujuk...
konon-kononnyaa merajuk laaa..
padahal saja2 tau...
kali ni best kot...
lepak dengan member baru...
huhu..nanti kita rancang event lain okeyh..


Aku suka gila pic nih.....


sori..pakwa aku susah senyum!!!!!!


ni la memba aku.....lawa kan!!!!!!!


amacam ???
sepadan ka????


ngeh3!!!!!!


ni la fatin..merangkap kepada sepupu pakwa aku = memba sekelas


tiena enchaunter.....





1 ulasan:

  1. bestnye..=)

    anda dah di tagged..mari join contest!
    http://mayalisaminamichan.blogspot.com/2011/09/maya-buat-contest-hebat-jom-join.html

    BalasPadam

Maaf yaaa semua !! blog mira ada masalah tak boleh preview comment .. Soo terpaksa refresh home baru ada button 'POST A COMMENT ' ..

Fully Design By Siti Nor Amiera | For Siti Nor Amiera 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome
♥ HAK CIPTA SEPENUHNYA OLEH CLEOPATRACHENTAAMIRA ♥