♥ Follower ♥

1 Oktober 2011


hari silih berganti..siang bertukar malam,malam bertukar siang,purnama juga sudah melenyapkan dirinya..hari-hari yang berlalu ku tempuh dengan ketawa riang,walaupun hati aku tidak seperti luaranku,,,penantianku selama ini bagaikan sebuah ilusi semata-mata..aku bagaikan pungguk rindukan bulan,apa ertinya penantianku ini atau aku hanya mendambakan kasih sayang seorang lelaki yang tak pernah berbalas?apakah maknanya si sebalik kata-kata manisnya itu,mungkin saja kata-katanyabenar dan mugkin katanya palsu semata-mata,mungkin aku juga seorang yang terlalu mudah percayakan lelaki,sampai bila aku harus begini,digantung bagaikan tidak bertali?kau beri aku harapan,tapi sampai bila?sehingga aku dah mula memilih orang lain??
sedarlah...aku juga manusialah sayyyanngggg.....
aku juga ada hati dan perasaan,kau masih berhubungan dengan permata hati kau sedangkan kau beri aku harapan denagn kata-kata kau tu...sanggup kau buat aku begini??kau tahu aku sayang kau,kau tahu aku rindu kau jugak..kalau kau tak sanngup nak tinggalkan dia,jangan beri aku harapan lagi..aku mahukan status aku..aku tak sanggup dilema lagi..jangan hukum aku begini..aku tak mahu lagi digantung tidak bertali..kalau kau rasa dia terbaik untuk kau,kau masih memerlukan dia dan kau masih sayangkan dia,tolong lepaskan harapan kau pada aku..aku bukan jenis yang suka merampas kebahagiaan orang lain,aku hanya seorang perempuan yang tersesat dalam hati kau sebentar untuk menyintai,menyayangi dan merindui kau..jika kau rasa dia terbaik untuk kau.tolong lepaskan aku,,dan jika sebaliknyaa,lupakan akuuuu............

Catat Ulasan

Maaf yaaa semua !! blog mira ada masalah tak boleh preview comment .. Soo terpaksa refresh home baru ada button 'POST A COMMENT ' ..

Fully Design By Siti Nor Amiera | For Siti Nor Amiera 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome
♥ HAK CIPTA SEPENUHNYA OLEH CLEOPATRACHENTAAMIRA ♥