♥ Follower ♥

14 Julai 2011

akhirnya menjadi jugak apam dot-dot aku!!!!!!!



Apam Dot Dot


aku memang teringin nak buat lama dah resipi ni...tapi al maklum lah sibuk online memanjang,,tak sama nak aku luangkan untuk aku buat apam dot dot ni...ilham ni dapat masa aku tengah cari resipi nak buat kuih raya ..saja la survey awal-awal,,kalau tak bajet untuk raya kali ni lari la jawabnya..then,,,aku ternampak resipi apam dot dot beryogurt..so apa tunggu lagi..ambik la resipi tu....aku pun berkejaran la ke kedai cari barang....


tengok ja senang..padahal susah gak nak buat apam ni tau..memerlukan kreativiti seseorang...


kat atas tu antara tepung yang siap di putar....dan dibahagikan kepada bahagian dan pewarna yang disukai...


yang ni plak yang dah siap di dot dotkan untuk di kukuskan....


apam aku yang telah siap di kukus....walaupun apam ni kurang manis,,,tetap boleh di makan...nyumm..nyumm..
(hahaha,boleh kurangkan kencing manis)

Catat Ulasan

Maaf yaaa semua !! blog mira ada masalah tak boleh preview comment .. Soo terpaksa refresh home baru ada button 'POST A COMMENT ' ..

Fully Design By Siti Nor Amiera | For Siti Nor Amiera 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome
♥ HAK CIPTA SEPENUHNYA OLEH CLEOPATRACHENTAAMIRA ♥